visar innehåll med det högsta anseende sedan 2021-05-16 på alla områden

1. Utflyktsmålen kan vara fornlämningar, geologiska formationer, naturreservat, vandringsleder eller annat av allmänt intresse. Friluftsaktiviteter kan vara paddelturer, övernattningar utomhus eller vandring. Du som guide väljer själv aktivitet, område och tid. Antalet deltagare begränsas till 6-8 för att vara pandemisäkert. Projektet genomförs sommaren 2021, med möjlig förlängning. Kvalifikationer för uppdraget: • Du har mer än allmän kunskap inom områden (något) som biologi, naturgeografi, arkeologi eller friluftsliv. • Du är 21 år eller mer, samt medlem i Naturskyddsföreningen. •
    2 poäng
  2. Om våra guidade naturupplevelser Deltagande är kostnadsfritt och alla är välkomna. Begränsade platser på grund av rådande restriktioner, 6-8 deltagare per aktivitet, anmälan krävs. Projektet pågår från 15 juni till 15 september. På våra guidade turer kommer du få möjlighet att ta del av spännande kunskap och intressanta fakta samtidigt som du får njuta av en härlig upplevelse i Västerbottens fantastiska natur. För varje aktivitet erbjuds ett eller flera datum. Ytterligare tillfällen kan tillkomma utifrån intresse och efterfrågan. För de aktiviteter som saknar datum tar du kontakt
    1 poäng